Bulgaria, 2017, 89’
dramă
Regia și scenariul: Iglika Triffonova
Imaginea: Krum Rodriguez
Montajul: Elena Seimenova
Sunetul: Momchil Bozhkov, Alexander Simeonov
Cu: Hristo Garbov, Svetlana Yancheva, Boika Velkova, Angelina Slavova
Distribuit de: Klas Films
În încercarea de a-i ajuta pe doi dintre pacienÈ›ii săi, psihiatrul Paskalev face în aÈ™a fel încât să-i întâlnească. Un băieÈ›el spitalizat după a doua încercare de suicid È™i o femeie căreia tocmai i s-a spus că boala ei este în fază terminală se întâlnesc în liftul spitalului. Ce s-ar putea întâmpla în spaÈ›iul îngust È™i în intervalul scurt de timp cât coboară liftul? Poate nimic. Sau poate că iubirea infinită a femeii pentru fiul ei îl va aduce înapoi la viață pe puÈ™tiul străin. Și dacă băiatul doreÈ™te să trăiască, poate că È™i femeia va avea curaj să se confrunte cu gândul morÈ›ii. Poate.
Iglika Triffonova a studiat regia de film È™i televiziune la Academia NaÈ›ională de Artă Teatrală È™i Film din Sofia. Cariera sa a început cu o serie de documentare printre care: Year of 1990 (Prix Futura, Berlin, 1991), Possible Distances (1992) È™i Murder Stories (1993). Debutează în lungmetraj cu Letter to America (2000), urmat de The Investigation (2006) È™i Martorul acuzării (2015), prezentat în FFE în ediÈ›ia din 2017, din distribuÈ›ia căruia fac parte actriÈ›a Romane Bohringer È™i Samuel Fröler, unul dintre favoriÈ›ii lui Bergman.
Premii:
2017: Audience Award (Sofia IFF)